Tack till er alla!

Då jag har fått en otroligt bra respons på det jag skriver här vill jag passa på att tacka alla er som läser min blogg. Den uppdateras inte varje dag men ändå når jag ut till hyffsat många läsare.

Det känns jätteroligt att många vill följa "vardagen" för en liten man vars yrke står jäkligt långt ner på önskelistan för de flesta. Ett jobb som sällan får uppmärksamhet eller som det visas uppskattning för. Jag har fått fler ölflaskor hällda i håret än vad jag fått glada tillrop och visad tacksamhet, jag har blivit spottad på och dumförklarad och det här är jag inte ensam om.

Trots att vi bara sitter och vrider på ratten, tar oss från punkt A till B och inte blir skitiga om fingrarna så går även vi taxichaufförer hem med trötta och tunga huvuden. Vi är inte fysiskt sett utmattade men ändå trötta.

Den respons jag fått genom denna blogg gör både mig och mina kollegor glada.

Tack för att just du läser min blogg!

// Lucky number seven 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hittat hit, måste bara skriva att du skriver väldigt bra och roligt...

Ha det bra.

2011-07-28 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0