Utebliven handling och underminering!

Idag ska jag för första gången publicera ett seriöst inlägg. Jag har som egen företagare inom transportbranschen ett stort behov av att mitt fordon är i kördugligt skick. Jag måste ha en god och sund relation till min verkstad och bilhandlare för att kunna hålla med ett fordon som kan tillgodose mina kunder och de aktörer jag är kontraktsbunden till.

Detta har inte alls fungerat som det ska då min lokala bilhandlare/verkstad uppfört sig på ett väldigt märkligt sett och inte alls uppfyllt de krav man kan ställa på en bilfirma. Jag har alltid servat (bortsett från en gång då dom inte hade tid) mitt fordon hos "min" verkstad. Jag gjorde även fordonsinköpet hos dom och har således betalat en ganska stor summa pengar till dom redan innan det började jävlas med märkliga fel hit och dit.....

Senare under dagen kommer jag publicera det brev jag skrev till den VD för företaget. Det brev som jag inte fått någon som helst respons på. 

Den uteblivna handling som verkställande direktören valt att göra har nu underminerat hela koncernen. Kan man verkligen lita på en bil ifrån denna firma?

Finns det ett intresse för att se vilken firma jag skriver om och vem som sitter på vilken post i ledningen kan man besöka denna adress: http://www.engstromsbil.se/engstroms/ledningsgruppen

// Lucky number seven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0