Andra brevet; sista stycket; långt ifrån över

Hej igen XXX
 
Då jag inte mottagit något svar på mitt tidigare mail, som jag skickade 110614,l kommer jag ta det här vidare till VAG-sverige. Jag känner mig besviken och orättvist behandlad då jag, trots att jag inte är en storkund, är en företagare som måste kunna lita på min fordonsleverantör. Att jag inte ens får en reaktion på ett för mig väldigt stort problem innebär att jag inte längre känner mig trygg med ett bilägande från Engströms.

Den här gången förväntar jag mig inte ett svar från dig Urban. Jag förväntar mig heller inte en ursäkt ifrån Engströms, men hade jag fått det från början hade det betytt väldigt mycket och relationen till er hade gått att reparera. 

Jag önskar dig en trevlig sommar och god semester.

Mvh

Lucky number seven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0