Efterlängtad, fruktad och ärlig.

Har alltid älskat uppmärksamhet. Vissa skulle nog säga att jag kräver det. Vissa hävdar att jag till och med blir sur om jag inte får vara mittpunkten på festen eller fikarastens clown. Det finns folk jag tycker om och det finns dom jag inte tycker om. Jag slösar inte min tid på personer jag ogillar, den kan jag istället använda till sociala medier eller till att stryka kalsonger. Jag är inte rädd för en konflikt. Jag gör hellre någon förbannad så jag märks än att stå tyst i ett hörn.

Men denna blogg kommer inte handla om mig, utan om upplevda händelser i mitt yrke. Ingen censur och inget skitsnack. Inte vad jag gör eller säger, utan om hur kunder uppför sig och agerar. Både trevliga roliga händelser och skandalöst uppträdande kommer publiceras.

Verkligheten i en av sydsveriges taxibilar.

Med hopp om att göra folk förbannade, upprörda, glada och lyriska så kommer jag skriva vad som faller mig in. Jag kommer undvika namn och detaljerade beskrivningar av personer men inte utlämna detaljer i uppförande och agerande. Nedan finner ni en länk som kan vara värdefull om ni känner er träffad. Vill ni att jag plockar bort nåt från bloggen så ska ni kontakta mig omgående. Jag kommer troligen inte göra nåt åt det sålänge jag inte bryter mot nån lag.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Personuppgiftslagen

Målet med denna blogg är att åtminstone dela med mig av en händelse i veckan. Dessa kommer inte ligga i kronologisk ordning och kommer vara av varierande längd. Allt från en kort och rolig resa "inom stan" till den där mardröms resan på 10 mil som aldrig tog slut.


Ni kan kalla mig " Lucky number seven" och min bil...ja...den är blå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0